måndag 14 maj 2007

Eurovision.... SUCK

Jag kunde tycka det va kul när jag v a mindre, men nu får det räcka. Eurovision Songcontest har blivit en tävling för vem som kan spöka ut sig mest och hitta på en riktig KOKKO-låt. Var där seriöst nån låt som va bra. hmm.. det skulle väl i så fall vara Finland, som hade en ok-låt som liknade evanesance. Seriöst, hur kan en låt som Ukrainas få så mycket poäng. Där handlar det ju mer om att grannländer röstar och att alla kokko-människor som fortfarande kollar på detta hemska program - är som sagt kokko nog att rösta och därför väljer de antingen "det lesbiska partiet" eller en silvrig marsmänniska. Jag säger, defenitiv bojkott av eurovision nästa år.
FY!!! USCH!!!!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju ett spektakel. Det är ju det som är roligt!
Fast om man nu ska kora bästa låten så tycker jag att rätt låt vann. Men Ukraina skulle ha vunnit!

Anonym sa...

Men det är ju inte bra alls. Jag har lagt ner det där. Och det är rätt med tanke på i Lördags. Bara en massa crap. Man borde istället ha en rock festival istället. Och ingen jäkla som vinner. Utan bara massa bra musik istället. :)

Oscar sa...

Jag protesterar... vad har en festival men män i långa jackor med saken att göra?

Rockfestival vore trevligt annars!

mads sa...

jag håller mer med majsan, men varför inte bara hålla oss till en trevlig konsert med musiker som faktiskt är musiker.. o av olika genre.. så blir alla nöjda o glada, men snälla slut på tortyren av dålig musik utan betydelse....