fredag 15 maj 2009

Födelsedagar

Är det bara jag som känner mig som ett barn när det närmar sig födelsedag? Man börjar nedräkningen redan dan efter man fyller år och desto närmare man kommer desto mer nyfiken blir man på vad man ska få, hur vädret ska bli, hur glada släktingarna blir av att fira mig? hehe... galna tankar.. men jag gillar i alla fall alltid att fylla år. tur e väl det.. man ska ju göra det hela livet.

Idag bär det i alla fall av ner mot Malmö i Hubby med Johan vid min sida :)
Ska bli kul o komma hem till familjen och imorgon blir det fest med 25 glada släktingar. Sen tar min födelsedag slut och min brors dag tar över på söndag.... ja, för er som inte visste det så fick jag som 2-års present, en bror. bra tajmat av päronen.

enjoy my birthday tomorrow :)

Inga kommentarer: