onsdag 26 augusti 2009

Observation under bilresa till jobbet

Eftersom min söta Johan tyvärr blivit sjuk så fick jag ta bilen till jobbet, vilket i och för sig är härligt, men på morgonen är det ju massa köer så det e inte roligt.

Min observation och tanke idag kanske ni kommer "dissa" ;) men i alla fal - gu va många olika sorters bilar det finns och jag undrar hur folk gör när de väljer sin bil och vad folk tänker på när de väljer en "ful" bil :), klumpig, stor, liten, röd, svart..... min tanke utlöstes av en väldigt lite, söt, vit bil som körde förbi mig i en kö vid rödljuset hemmavid. jag låg ca 3 bilar bakom den hela vägen till kallebäck och jag funderade för mig själv "hur kan man vilja köra en sån liten bil här i storstan?" Känns lite osäkert bland alla stora bilar, lastbilar... men all "cred" åt honom för att bilen va skitcool. I en av mina köer lyckades jag fippla upp kameran ur väskan o knäppte en bild. Va bara tvungen att dela med mig av min observation på väg till jobbet.
todelooo

Inga kommentarer: