torsdag 26 februari 2009

Paparazzi

Ja, man skulle väl kunna säga att jag agerade paparazzi förra helgen, fast jag jagade inte kändisar på stureplan, utan hästar och ryttare på Göteborg Horse Show. Det har blivit en slags tradition, den årliga mor-dotter helgen i Göteborg. Mamma skriver inlägg på Pollux hemsida och jag tar bilderna. Det e super när man kan kombinera sitt intresse med lite jobb!

Highlightsen från helgen är naturligtvis att Svante Johansson vann deltävlingen i Världskuppen i hoppning, och Roffe kom 3:a. Så man måste säga att Sverige gjorde bra ifrån sig. En annan highlight va när en av mina favorithästar, Briar, gjorde sin sista tävling på svensk mark, och ska framöver ägna sig åt sin favoritsysselsättning, betäckning :)

Annars bestod hästhelgen av det den brukar, gymkhana, tävlingar, lite showinslag och massa trevlig tid med mamma. Lyckades naturligtvis också klämma in lite tid med min älskling. Det blev tyvärr inte så mycket tid, men den tid vi hade va supermysig!!!

Vad är en paparazzihelg utan bilder... Så här kommer några. Den första har jag naturligtvis inte själv tagit, och jag visste inte ens att hon tagit den. Emma e lite sneaky.


Jag - fotografen

Linnea Ericsson från Danmark hoppar över det coolaste hindret för året - glittrande rosa Libresshinder

jag lekte lite paparazzi och tog bilder på Jessica Almenäs o hennes norska Tony André Hansen

På toppen av världskuppen ligger Gerco Schröder!

Inga kommentarer: