torsdag 25 september 2008

Förkyld! Då e det bra med rabatt på Apoteket

Hihi... fick värsta chocken igår när jag va på apoteket o skulle hämta ut min medicin. "Ska hämta ut på mitt e-recept" "ok, det blir 18.50:-!" "What? skojar du me mig?" "Ne, du har 75% rabatt på receptbelagd medicin!" "tjohooooo". Snacka om lovely (man kan ju bli glad för mindre) men för mig som knarkar receptbelagt året runt så e det mycket najs o det e ju såna saker i vardagen som gör att man blir lite extra glad - oväntade rabatter!

Lönedax idag! har inte varit inne och kollat än, men det ska bli najs med lön. Synd bara att man måste spara så mycket. semester i november, köpa lägenhet... det e inga billigare grejor.

Tänk om man bara kunde ta hela sin lön o bara gå ut o shoppa o unna sig massa fina saker!?!?! Fasen va lovely det hade varit.. i alla fall en lön.

Anyway - förkylning go away - jag vill ju inte må kasst nu när man ska upp på minisemester till huvudstaden. Bo på hotell med Johan och bara ha en mysig helg. Blir nog inte bättre!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

So your in town dear! Hör av dig om du vill ha tips på vad man kan göra.