måndag 22 september 2008

Jobberbjudande = jobb!!

Insåg att det var längesen jag var inne och skrev av mina tankar.. (kanske inte har så många??... ) Äh trams... man har alltid många.

Började 1:e sept på Logica.. trivs? Ja!
Började Logicaresan som en av de ca 40 nya logicanerna uppe på huvudkontoret i sthlm. Introduktion kallades det - jag kallar det indoktrinering ;) Men skämt å sido så var det en mycket bra introduktion till arbetslivet och Logica. Träffade massa folk, ett antal som säkerligen blir vänner för livet! + att jag träffade en anledning till att fluffa på rosa moln ;) puss

Nu, fjärde veckan in på jobbet, längtar jag efter första lönen, har fått några roliga arbetsuppgifter och hittar på tokigheter med mina nya kollegor. Strikt, lugn o sansad - ingår inte (alltid) i mitt DNA.

Nog om jobbet - på boendefronten kan jag berätta att jag köpt en lägenhet i Götet, som jag ser fram emot att flytta in i, i oktober... längtar.... men än så länge lever jag samboliv med Mellis - snacka om en grym vän! men skulle ljuga om jag sa att jag inte längtar efter att slippa det garderobslösa livet + att diskmaskinen i den nya lägenheten utgör ännu en bra anledning till att längta... + badkaret!

ne.. nog nu... jobb..
todelooo

Inga kommentarer: