onsdag 28 januari 2009

Bowling

Glömde berätta om Bowling-/festkvällen förra lördagen. Finns egentligen inte så mycket att berätta. Hade först en liten förfest hos mig med en liten skara av Johans polare. Kul o träffa lite nytt folk. Sen drog vi in till bowlingen..o jag känner själv att jag har rätt inställning till det där med bollar/klot... man gör det för att det är kul.. inte för att vinna.. o tur e väl det., för det gick ju inte så bra. I slutet så insåg jag att jag typ va sämst, men jag hade säkert roligast.

Efter bowlingen lyckades boysen lura med mig ut på stan till Nivå. Vi hade en jättetrevlig o rolig kväll och jag fick bli av med lite av min dansabstinens. Tack allihop för en kul kväll. Let's do it again!

Me and "Pudd" på Nivå

So serious


Kolla stylen! En riktig (NOT) bowlare

Det här ser lite bättre ut!!!!

Inga kommentarer: