måndag 26 januari 2009

Update från Norge

Tja friends & loved ones! Tänkte uppdatera lite om min resa till Norge så långt. Åkte ju igår ca 18:30 hemifrån - flyg 20:05 från Landvetter via Oslo till Stavanger. Efter en skakig landning så va vi äntligen framme. Man blir trött av o flyga. En resa som egentligen borde ta 1 timme från Landvetter till Stavanger, så ska det ta såååå lång tid. ja ja.. jag överlever.

Väl framme vid lägenhetshotellet insåg vi att vi (jag o Pia) är hyresgäster i denna lägenhet i 9 veckor utan stopp vilket så lämpligt betyder att vi slipper ta med oss mat fram o tillbaka utan kan lämna både kläder o mat här. lövely - för det betyder att jag kan lämna kläder här över helgen o ladda resväskan full me mat på uppvägen nästa vecka. Mat e ju ganska dyrt här, så det blir smidigare att ta med hemifrån. Gött
Idag va det korvstoppning för hela slanten. Fick lära oss hur servicedesken fungerar o lite annan blandad information, som en vanlig "förstada" på jobbet. Imån blir det väl ytterligare info o på onsdag kanske vi får börja jobba. Jag får uppdatera er senare på vad det exakt e jag ska göra. Det e fortfarande lite diffust.

Ska ta en dusch nu, så jag får skriva mer imån. Natti natti på er, nedan slänger jag in några bilder. pöss

2 kommentarer:

Anonym sa...

ojoj, jag hade inte fattat att det va så snart du skulle åka :O hoppas du trivs :)

Emma sa...

Hoppas det blir toppen i Norge. Lägenheten ser fin ut. Ta hand om dig! Kram