onsdag 7 januari 2009

Nytt år, nya möjligheter

Jag har bestämt att detta året ska bli ett lysande år! Mamma kvitt cancern - check, ska bli klar med uppsats, utbildning - check, ska träna mer och komma i form - check. Inga men, det e bara o göra!

Just nu tillbaka på jobbet, o det känns faktiskt bra, trots att ledigheten va mycket skön att ha. Tillbaka till de vanliga rutinerna. 

Johan o jag ska försöka börja fotografera mer, försöka bli lite artistiska. (Får se om det går, än så länge har vi bara en liten pocketkamera, även om den e bra)

Januari ja, kommer väl mest vara hos Johan o packa för flytt 1:e feb. Ska bli najs med den nya lägenheten o lite störra säng ;). Vet inte vem som kom på 90-sängen, men antingen va det nån som va dvärg, ensam eller nåt. Hur kär jag än är i dig honey så e jag inte lika kär i din armbåge som du gärna lägger i min fejja. ;) men jag älskar dig!!

Inga kommentarer: