fredag 30 januari 2009

Sista dan på førsta veckan

Då va vecka 1 snart slut. Måste sæga att veckan gått fort och det har varit intressant att se vad det ær vi ska gøra, se Stavanger, shoppa lite på rean m.m. Det har varit vældigt avkopplande att inte direkt ha nåt att gøra på fritiden, men samtidigt så saknar man ju klart pojkvænnen, lægenheten, gymmet, maten... men det e vært det. Om jag glømt att sæga det så fick jag i alla fall i tisdags reda på att jag får vara kvar på Logica!!! yey!!! fr o m første mars så e jag fastanstælld. Kænns jætteskønt. O sen va ju Johan på intervju i tisdags och det gick bra, så han ska dit igen på tisdag.. Jag hålla alla tummar och tår o hoppas verkligen att det ska gå vægen. Nu ser jag mest fram emot helgen. Ska bli skønt o komma hem till min ælskling, men tyværr bli det inte så mycket vila i helgen ;) Vi ska flytta Johans pick o pack till ny lægenhet, i Lunden. Ska dock bli vældigt najs med den nya lægenheten. Ska førsøka komma in med mina kvinnliga inredningssynpunkter ;) o piffa o puffa till rummet i marint tema tror jag. Blir nog mycket svart/vitt o blått i lægenheten. Antar att det enda som får vara rosa dær e jag! ;)

Inga kommentarer: