torsdag 19 mars 2009

En vecka kvar!

Ja, då va det inte lång tid kvar, dryga veckan o sen e det bye bye Stavanger. Det har varit ett intressant uppdrag på många sätt och många erfarenheter rikare.

Det känns skönt att komma hem, på riktigt alltså. Man har ju åkt hem alla helger, men helgerna har blivit mindre än 2 dygn långa så man har inte hunnit me så mycket. Denna sista helg så ska jag åka hem till malmö och hälsa på päronen. Ska bli kul! Va i o för sig där förra helgen också, men det va ju längesen man träffade dem, så det e alltid skönt att "komma hem".

Har tänkt på det ibland. Hur många "hem" har man?!?! Jag brukar ju säga att jag ska åka "hem till malmö" "hem till göteborg" "hem till lägenheten"..... det e t o m så när jag e i USA där jag bodde så säger jag också hem. Är "hem" där man bor för tillfället eller är "hem" där man e skriven och bor enligt "staten"????

Ja, det va bara ett litet sidospår i min just nu soliga vardag i Stavanger. Idag är det en sån dag riktigt mysigt kall solig vårdag, såhär i "början" på våren. Hoppas det håller i sig och att helgen i malmö också blir solig o härlig.

Ja, nämen nu har jag inte så mycket mer o säga idag... JO, vi bokade biljetter till Barcelona igår. Ska bli riktigt härligt och ser fram emot det riktigt mycket! Det blir jag, Johan o resten av min familia! Naaaaajs!

todelooo

Inga kommentarer: