måndag 9 mars 2009

Han fick det!!!

Efter mycket om o men o hit o dit o 3 intervjuer så har äntligen Johan fått till det! - alltså med jobbet ;)

Han var för ett antal veckor sedan på intervju på Hogia i Stenungsund. Bara en vecka senare var han där på intervju 2. Allt gick bra o de skulle höra av sig veckan därpå. ..... blev nästan så men inte riktigt. Pga anställning av en personalare o en driftsättning m.m. så tog det lite längre tid och vi hann bli nervösa på riktigt. I början av förra veckan hörde de av sig och ville träffa honom i slutet av veckan. Johan fick träffa den nya personalaren på fredagen efter lunch - åkte tillbaka till göteborg med "Du kan nog vänta dig ett positivt svar" och som sagt... de ringde på eftermiddagen och sa att jobbet va hans! Tjohooooooooo!!!!!!!!!!!!!! Jag har nog inte varit så glad på länge! Detta jobbet e som klippt o skuret för Johan, som pluggat logistik, och tro inte att han fick vänta - idag började han o fick direkt åka med en kollega ner till Trelleborgs hamn! Rätt in i verkligheten.

E stolt över min älskling! Han har kämpat mycket o nu har det löst sig! Nu är mitt hjärta lättare o stressen släpper mig sakta men säkert. Nu kan vi börja leva på riktigt igen!

Om mindre än 3 veckor e jag hemma igen (från Norge) o då kan vi komma tillbaka till verkligheten!

Godnattkramar!

Inga kommentarer: