torsdag 19 mars 2009

Ut på Tuur - aldri sur!

Idag efter jobbet gick vi "Ut på Tur". En av våra snälla norska kollegor Sturle packade in mig, Pia o Andreas i sin lilla bil o körde oss till andra sidan fjorden.Andreas tog en jättebra bild på mig när vi va ute
Let's go!

Jag blev som nuts o skulle upp till toppen snabbt som attan - så de andra halkade lite efter

Här står jag - längst upp på toppen. Berg utan snö längs med kusten, men i bakgrunden kan man se snötäckta toppar.
Andreas va lite trött när de väl kom upp till toppen!
På vägen ner gick vi på andra sidan sjön. Så nice utsikt!
Sen började solen gå ner o det utsikten över sjön blev ännu mer fantastisk med vackra rosa färger.
Mitt i skogen hittade vi en soffa!

1 kommentar:

Cathrin sa...

Det ser ut som klippan från IKEA. Soffan alltså.