måndag 9 mars 2009

IDA-Sitting 09 - Remembering"old" times

Ja i fredags va jag på min sista IDA-sittning i Borås! Va kul o träffa gamla vänner och uppleva det en sista gång! Anna och jag stylade oss hemma hos henne och det slutade med en supernajs frisyr ala Anna! Det får hon göra om. Sen bar det av ner till skolan, fördrink och förmingel - sen va det bara o inta plats 9B på bordsplaceringen för förrätt och vitt vin!

Lite sång, lite spex o en massa prat från alla håll o kanter - sen kom varmrätten, en standard - fläskfilé, potatisgrattäng o sallad. Ibland e det bra med gamla kontakter på skolan. Jag och Jonna lyckades flörta med Groggen (som för övrigt e nykterist) så vi fyllde vattenglaset med extra vin.

Ibland e det bra med vin ibland inte ;) Blev nog lite fullare än vad jag själv trodde då, men men. jag hade mycket roligt och dansade massor. Sittningen hade Maffia-tema. Jag har slängt in lite bilder nedan så ni kan se hur jag och några av mina vänner va klädda! Kram

Jag och "Böna" ala maffia - jag ser mest jävligt pisst ut
"Silence - I kill you!"

Här ser jag väl lite vänligare ut!! :)

Jonna, Cilla, Sanna
Jonna aka "Nanooooo"
Foxy Lady Anna hemma hos henne innan sittningen

Inga kommentarer: