fredag 3 oktober 2008

Du har ju hela helgen på dig....

... Ja det har jag! En helg att ta det lugnt, men ändå att göra nåt vettigt - det handlar bara om uppdelning av vad man gör och när.... (ja det va faktiskt logiskt). Ikväll blir det att träffa Johans vänner (de e ju smått nyfikna på den blonda skåningen som kom in i Johans liv som en tornado... hihi). Lördag är jag fast besluten att spendera så mycket tid som möjligt i sängen, med tv:n på, o klart får Johan också vara med. Han har nån föreställning om att han ska få ut mig o promenera... hihi... ja ok då.. en liten stund om det inte regnar... Söndagen måste jag nämligen åka till Borås (o tar klart Johan med mig som gisslan) och packa det sista o städa av lite (så jag slipper delar av det efter utflytt). Jag blir även av med soffan - yes - den ska nu till Shadi i götet så då slipper jag tänka på den vid flytten nästa vecka.

Nästa vecka!!!!!! snart 7 dagar bort. Pratade med Ulla o hon ska flytta ut denna helgen o sen ska den städas under nästa vecka... så jag får tillgång till den nästa söndag så jag kan dra ett lass då... sååå najs. längtar längtar längtar!!!

Äntligen mitt nya plejs. Ser fram emot att styla alla rum, sova i stor säng .. bada badkar-.... O SLIPPA DISKA!!! JAG HAR DISKMASKIN!!!!! tur att man kan bli glad av såna saker. Det e nästan det första jag nämner varje gång nån frågar om min lägenhet... märks det att jag e trött på handdisk!!??

Ne... nu får det räcka. Håller alla tummar o tår för Johan o de andra som gör cert-testet nu i sthlmo. Sen får jag ju träffa honom ikväll o det ska bli underbart. Tycker han ska sluta vara borta så länge ;) Men nu kommer han hem o igår hade han fått ett glädjande besked att han redan fått ett uppdrag - i Göteborg - så det kunde inte vara bättre tror jag.

todeloooo o trevlig helg

Inga kommentarer: