måndag 6 oktober 2008

Måndag morgon

Ja, då va det måndag igen. Känns faktiskt helt ok att gå till jobbet... har inte fått den där känslan av att "Nej, måndag o jobb igen!" utan det e helt ok. Har heft en jättemysig helg med Johan, han kom ju hem i fredags, o denna gången för att stanna i Göteborg (lovely). Åkte hem till honom o fixade o trixade iordning mig o sen bar det av in mot stan för att träffa hans kompisar. Skitroliga grabbs, så det va mycket trevligt. I lördags tog jag o Johan det bara lugnt, kolla film, mös o gick ut o gick en sväng i blåsten. Sen lagade vi en jättegod middag på kvällen. Det va bara ett glas vin som saknades, men colan fick räcka. Söndag tvingade (bad snällt) jag Johan att hänga me till Borås o hjälpa mig o packa lite.. har ju lite kvar o packa o nästa helg går flyttlasset. Ska bli såååå najs med nya lägenheten, ha sina egna grejer o framförallt att kunna laga mat som jag brukar. Det ska bli helt lovely!!! + att jag nu slipper att laga mat till bara mig hela tiden. Nu blir det mat för 2. Yes!

Jamen nä det va min helg. Blir inte mycket bättre.. o det som nu känns ännu bättre är att jag slipper åka hem till en tom lägenhet ikväll... blir taccos hos Johan o antagligen ett antal avsnitt One Tree Hill.... hihi... vi har börjat se om serien från början.

that's it!
have a good week!

Inga kommentarer: