tisdag 7 oktober 2008

A new day has come...

.... o den e väl ok. Mysigt att vakna bredvid min älskling på morgonen, puss vid busshållplatsen o sen bege sig till jobbet. Tog faktiskt inte så lång tid, typ en halvtimme, så jag måste säga att kollektivtrafiken i Göteborg ligger låååångt före Borås. Här går spårvagnar o bussar minst var tionde minut, medan i Borås, där jag bodde, en gång i halvtimmen eller timmen... tro tusan folk inte åker så mycket buss där.... Ne va tråkigt o snacka om kollektivtrafiken.

Idag ska jag på möte om ett projekt jag ska vara med i... YES!!... finally ska jag få sätta tänderna i nåt. Jag hoppas jag kan göra ett jättebra jobb så jag får visa vad jag går för!! Nu jädrar!!

Idag får jag inte glömma att ringa Ulla, som äger lägenheten jag ska köpa. Måste kolla hur hon gjort med elen... o sen måste jag ringa ordförande i bostadsrättsföreningen... ska ju få komma o kolla på lägenheten i veckan. Ska bli jättekul o flytta!!! Leva bland mina grejor, bada badkar, ha tillgång till alla mina kläder.... o laga mat i mitt nya kök!!! Längtar verkligen. O äntligen får jag laga mat för 2 (ja, jag tjatar) ;)

Ikväll blir det nog pannbiff hos honey o mera mys. Gött o veta vad som väntar när man går hem från jobbet.

todeloooo

Inga kommentarer: