tisdag 21 oktober 2008

Utekväll med grabbarna grus

Ja, lördagen va fullspäckad... Johan åkte in och klippte sig, blev riktigt snygg (det e han ju i o för sig alltid ;) ) Sen va vi på toyota och kollade på bil, en lite röd aygo. Kul o provköra och det lutar ju mot att johan köper en sån. Vi får la se. Sen åkte vi in till stan för att kolla glasögon, både jag o Johan behöver nya. Man kan ju säga att Johan vet vilken stil han vill ha, för när vi kom till kassan o ville ta hem några så va det 4, nästan likadana svarta plastbågar. jag personligen får kolla vidare för jag hittade inget som jag fastnade för på synsam i alla fall.

Efter glasögonjakt och en McFlurry on the go så åkte vi hem, hämtade soffan hos Melinda och sen va det matlagning för hela slanten. Bjöd över Joel också så nu har första gästen käkat in the penthouse. Lite öl, cider och en flaska vin senare åkte vi in till stan, mötte upp Johans polare Marcus för en snabb öl innan han skulle iväg till Gretas o spela.... Sen stack vi vidare till xxxx (vet inte vad stället heter) där Johan beställde in Champange till oss (hade tydligen lovat joel detta nån gång). Men jag ska inte klaga. Det va mycket gott. Kvällen fortsatte senare på Sticky, som va en upplevelse, inte riktigt min musiksmak, men vad gör man inte för sin älskling ;).... får dra me honom till Avenyn nästa gång.. några timmar på RnB golvet kanske älskling?? skulle det passa ;)

Enjoy fina bilder från vår kväll!!!

Det ska va fint!! Champange!

jag och min älskling!

Manlig kärlek eller nåt

party!!!!!!!!

Joel visar upp sina dansmoves...

Inga kommentarer: