torsdag 2 oktober 2008

Livet i största allmänhet

ibland står det bara still... asså i skallen.... livet flyter bara på en liten stund, för att sen stanna upp o så händer det nåt. just nu måste jag säga att livet för mig flyter på rätt bra.

Jobb - Check
Boende - Snart check
Kärlek - Check!!!
Superbra vänner - Check!
Semester - Snart check
Pengar på kontot - Check

Ja, jag kan inte klaga.. det enda som hade gjort min tillvaro bättre hade varit om mamma mådde bättre och den satans uppsatsen skrev sig själv. (måste komma igång med den snart)

John Mayer i öronen, jobb på datorn o snart lunch... en rätt soft tillvaro måste jag säga. Ibland bjuder livet på bra överraskningar. Det är kanske ett tecken på att jag har haft för mycket att göra tidigare, men tagit mig hit och nu är det min chans att ta det lite lugnt och njuta av tillvaron, kärleken och livet i största allmänhet.

Jag mår bra!

Inga kommentarer: