torsdag 9 oktober 2008

Ny musik på min playlist

Jag har ju alltid sagt att jag har rätt bred musiksmak, men om jag får välja så finns det ju vissa låtar, artister som spelas mest.

Naturligtvis så spelar humöret in på vad jag lyssnar på, men jag gillar ju mycket RnB, Club, soft.

I min mobil har jag den senaste tiden lyssnat mycket på..
* The Frey
* Snow Patrol
* Simple Plan
* Seal
* Sara Bareilles
* Rihanna
* One Republic
* Ne-Yo
* Montell Jordan
* Lifehouse
* Leona Lewis
* Keane
* Josh Groban
* John Mayer
* Jaheim
* Familjen
* Fall Out Boy
* Donnel Jones
* Craig David
* Colbie Caillat
* Chris Daughtry
* Chris Brown
* Britney Spears

... Så det e en jädra blanning, men mycket bra musik!!!

Johan har dock fått mig o lyssna på lite nytt som jag inte lyssnat på tidigare, som ex..
* The Perishers
* Death Cab For Cutie
* José González
.... + mer men som jag inte har på mobilen... nytt e bra!

Några nya favoritlåtar är:
- Switchfoot - Dare you to move
- The Perishers - My Heart
- The Perishers - Pills
- The Perishers - Trouble Sleeping
- The Fray - Look After You
- The Fray - She is
- The Fray - Trust me
- The Fray - Vienna
- Takida - Curly Sue
- Snow Patrol - Hands Open
- Snow Patrol - Make This Go On Forever
- Snow Patrol - Open your eyes
- Snow Patrol - Set the Fire To The Third Bar
- Simple Plan - Perfect
- Simple Plan - Untitled
- Sean Kingston - Take you There
- Sara Bareilles - Love Song
- Rihanna - Disturbia
- Puddle of Mudd - Blurry
- One Republic - Say (all I need)
- Jose González - Heartbeats
............
-

Inga kommentarer: