måndag 13 oktober 2008

Ont i vaderna...

... får man tydligen av att flytta. Känner mig som en ja-jag-vet-inte-vad... men ont gör det. Men vad gör man inte för att få iordning på bohaget.

Jag och Johan åkte till Borås i lördags för att packa det sista och börja städa lite..... men så blev icke fallet, i alla fall inte riktigt. Vi tänkte att det va lika bra att ta med en del grejer till Göteborg när vi ändå höll på. Så vi tömde vind och källare + tog lite från lägenheten, o jag måste säga att det va en jädra tur. Igår när vi skulle flytta på riktigt fick jag tacksamt hjälp av Johan, Jonas och Klingen i Borås. Det gick rätt snabbt o vi fyllde bussen från botten till toppen o sida till sida. Fick med massor, men tyvärr inte allt. (ja jag har mycket grejer). När vi kom till Göteborg så kom Daniel, Jonas och Anders också och hjälpte till så det tog inte så lång tid. Så nu är där lådor över hela lägenheten, men vi tar hand om dem en efter en. Jag och Johan började packa upp lite igår, framförallt i köket. jJg har mycket grejer där me... hihihi... det e nästan där jag har mest grejer. Men jag får vara mycket glad över att jag har diskmaskin, så det e bara o sätta igång den när jag kommer HEM idag!!!! Hittade en massa saker dock som jag borde göra mig av med och som jag inser att jag aldrig kommer vilja ha framme. Så myrorna nästa eller nåt.

Lägenheten e jättefin - jag e jätteglad - och jag har världens bästa pojkvän som hjälper mig en massa!!!!! jag ska inte klaga på nåt!!!!

Nu blir det en veckas uppackning, städning av gamla lägenheten, kanske några små inköp men annars ska jag försöka ta det så lugnt som möjligt på kvällarna o mysa med honey!

Inga kommentarer: